top of page

בלוג נדל"ן

איך למכור דירה בשוק יורד



במציאות שוק הנדל"ן היום מכירת נכס עלולה להיות מעט מאתגרת מהמון סיבות שמשפיעות כרגע על השוק:

  1. ריבית גבוהה

  2. אי יציבות פוליטית

  3. האטה בהייטק

  4. אינפלציה עולמית

חשוב לציין שתמיד יש רוכשים וניתן למכור נכסים גם בשוק של קונים, חייבים להיות הרבה יותר מדוייקים!

ישנן מספר אפשרויות ואסטרטגיות שיכולות לעזור לך למכור דירה בשוק יורד.

הנה כמה רעיונות וטיפים שעשויים לעזור לך:

  1. השקיעו בשדרוגים: קפיצת הערך של הנכס שלך עשויה לשפר את הסיכויים שלך למכור במחיר טוב יותר. תשקלו לבצע שדרוגים בדירה שיכולים להיות במחירים סבירים ויכולים להוסיף לנכס ערך ואסטתיקה דרושה למכירה.

לדוגמה:

  • פינוי חפצים מיותרים, ככל שנראה יותר שטח רצפה ומשטחים נקיים כל החלל יראה גדול יותר ואסתטי יותר.

  • תיקון תקלות קטנות.

  • צביעה חדשה.

  • עיצוב פנים קל.

  • פרקט.

  • תיקון תריסים שבורים.

  • וילונות.

  • עברו על צירי ארונות המטבח במידה הצורך החלפה.

  1. קביעת מחיר מתאים: חשוב לקבוע מחיר שקרוב לשווי הנכס בשוק הנוכחי. ניתן לבצע מחקר ולבדוק את מחירי הדירות המקבילות באזור כדי להבין את המחירים הנוכחיים ולקבוע מחיר התחלתי מתאים, חשוב מחיר היציאה לשוק משפיע מאוד על אטרקטיביות הנכס והיכולת למשוך קונים בזמן קצר, ברוב המקרים (מנסיון שלנו) המוכרים במחשבה של נצא במחיר קצת גבוהה ״שיהיה מאיפה לרדת״, זאת מחשבה הגיונית אך לא נכונה מפני שהיא מרחיקה לא מעט קונים שמתאימים לנכס.

  2. חשיפה מרחבית: כדי להגדיל את הסיכויים שלך למצוא קונה, עשה שימוש בשיטות חשיפה מרחביות. פרסם מודעות באתרי נדל"ן מובילים, בקבוצות ובפורומים ברשתות חברתיות, ותבקשו ממתווך הנדל"ן שלך להכניס את הדירה לפורטלי נדל"ן שונים. בשוק של קונים חייבים להבין איפה הם נמצאים וכיצד ניתן למשוך אותם לנכס שלך, הטכנולוגיה היום מאוד עוזרת לנו להגיע לקונים המתאימים בפריסה רחבה.

  3. הכניסה לעסקאות מיידיות: בשוק יורד, עשוי להיות חשיבות רבה להיות מוכן לעסקאות מיידיות. קיבלתם הצעת מחיר? חשוב שתהיה לכם היכולת לקבל החלטה מהירה ולהתייחס להצעה ברצינות תוך דגש על זמנים קצרים לסגירת העסקה.

  4. גמישות במו"מ: במקרה של שוק יורד, חייבים להכין מראש כמה עזרים למו״מ שישרתו אותנו בהמשך: גמישות במסירת הנכס, גמישות בלוח התשלומים (היום ניתן להשתמש בכילים פיננסים שנותנים פתרונות), תכולה, תשלום שכירות...

  5. ייעוץ עם מתווך נדל"ן: מתווך נדל"ן מנוסה יכול להציע ייעוץ מקצועי ולספק לך מידע על השוק המקומי והמחירים הנוכחיים. המתווך יוכל גם לקדם את הדירה שלך במודעות, ברשתות החברתיות וברשת הלקוחות שלו. מתווך מוביל בסביבת הנכס משפר משמעותית את המכירה, הוא שולט בסביבה ובמכירות שבוצעו, מכיר את הרוכשים מפני שהראה להם כבר נכסים ויודע מה הם מחפשים. מתווך טוב יודע לזהות את הקונים שלכם ולפעול לסגירת עסקה!

חשוב להבין!

שיוצאת דירה חדשה לשוק הגל הראשון של הקונים הוא החשוב ביותר. זה לקוחות שכבר נמצאים בשוק ויודעים מה קיים ויש להם יכולת להשוות לדירות אחרות, יש להם את הבשלות לעסקה והם יודעים בדיוק מה הם מחפשים.

ולכן אסטרטגית יציאה לשוק היא סופר חשובה, אתם לא רוצים לפספס את הגל הראשון.


חושבים למכור נכס?

דברו איתנו ובפגישת היכרות נתאים עבורכם את הדרך הנכונה ביותר למכירת הנכס שלכם.

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני :)


גדעון חיים- מנכ״ל ובעלים

054-2347579





bottom of page