top of page

בלוג נדל"ן

האמת הלא מצונזרת: הכירו את השכונות הטובות ביותר בגבעתיים


עם כל הכבוד לתל אביב, יש עיר אחרת שהולכת וכובשת את לבבות הישראלים – גבעתיים. אנחנו יודעים שיש לעיר תדמית קצת מנומנמת או מיושנת, אך האמת היא שבשנים האחרונות היא עברה מהפכה של ממש.

מגוון בתי עסק חדשים ומיוחדים נבנו בה, היא מלאת בתי ספר איכותיים וגם מתחילים להיבנות בה חיי לילה לא רעים (בכלל!). לצד כל אותם עסקים נבנו וקמו שכונות רבות שהופכות את העיר הזו לכל כך מיוחדת. רוצים לגלות מי הן הטובות ביותר? כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להמשיך לקרוא...

שכונת שטח 9 (שכונת בן צבי)

הסיפור של השכונה הוא אחד הסיפורים המרתקים ביותר בתולדות העיר גבעתיים. במשך שנים השטח עליו נבנתה השכונה היה שטח משחקים של ילדי העיר ומקום מפגש מוכר לכל. למקום יש חשיבות היסטורית של ממש ועם הזמן הוא פינה את מקומו לטובת שכונת היוקרה הזו. השכונה היא שכונה מצומצמת למדי ותוכלו למצוא בה קניון מרשים, מספר בתי ספר איכותיים ובעלת אוכלוסייה איכותית במיוחד. המחיר אמנם לא זול במיוחד אך הוא יכול להקנות לכם איכות חיים שקשה להשיג במקומות אחרים.

שכונת בורכוב

במידה ותשאלו את תושבי העיר עצמם "מהי השכונה הטובה ביותר בגבעתיים?" סביר להניח שמרביתם יענו לכם "שכונת בורוכוב". זוהי אחת השכונות הוותיקות ביותר בעיר והיא בכל זאת מצליחה לשמור על מעמדה. מה שהופך את השכונה לכל כך מבוקשת הוא המיקום שלה, מרכזי בתוך העיר אך לא רחוק מערים גדולות נוספות כמו תל אביב. השכונה מוקפת בתחבורה ציבורית יעילה שלא משפיעה על חיי היום-יום של התושבים. בנוסף, תושבי השכונה מצהירים כי השכונה אמנם מעט צפופה אך היא שכונה שקטה שנעים לחיות בה ולגדל את המשפחה והילדים בנחת.

שכנות שינקין

אחד האלמנטים הטובים ביותר בשכונת שינקין היא הקרבה שלה לצירי תנועה מרכזיים שיאפשרו לכם להגיע לכל מקום שתרצו בקלות רבה. בין אם תרצו להשתמש בתחבורה ציבורית או לנסוע ברכב שלכם, השכונה קרובה לכל הכבישים הגדולים. בדומה לאחותה התל אביבית, שכונת שינקין גבעתיים היא שכונה מלאת חיים. לאורך השנים נפתחו בה בתי עסק רבים, ביניהם בתי קפה מעולים ועסקים שונים שיודעים לתת שירות מכל הלב. אם אתם מחפשים שכונה שיש בה פעילות בכל שעות היממה ושתגרום לכם להרגיש כמו בעיר הגדולה – שכונת שינקין היא השכונה בשבילכם.

שכונת רמב"ם

שכונת רמב"ם היא אולי השכונה הטובה ביותר לכל מי שעובד בתל אביב. במרחק של רבע שעה נסיעה בלבד בתחבורה הציבורית תוכלו להגיע אל תל אביב העמוסה בנוחות ומבלי לסבול בפקקים. גם שכונה זו היא שכונה יחסית ותיקה בעיר שפיתחה בתוכה חיים משל עצמה בזכות קניון, קאנטרי מקומי והרבה צמחייה. בית הספר שנמצא בשכונה נחשב לאחד מבתי הספר הטובים ביותר בעיר, והקרבה שלה לערים נוספות הופכת אותה לפנינים של ממש. כדאי לדעת כי בשנים הקרובות מתוכננת בנייה מסיבית וחדשה בשכונה במסגרת פעילות 'פינוי בינוי'. הדבר אמור להעלות את ערך השכונה בצורה משמעותית.

לסיכום

הכתבה שלנו היא רק הצצה קטנה לטוב שיש לשכונות גבעתיים להציע לכם. אין ספק שמדובר בעיר מפותחת עם מגוון שכונות שונות שיכולות לתת לכל אחד ולכל משפחה בדיוק את מה שהם צריכים. במידה ואתם צריכים עוד קצת עזרה בניווט בשכונות המומלצות של העיר אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונצעד יד ביד אל עבר שכונת החלומות שלכם!

bottom of page